c 

Selamat Datang Ke Laman Web  ProdukTenagaBatin.com

Kami Menawarkan Produk Dewasa untuk Keintiman Suami Isteri (Sensaoil, ProExtender, PL SuperGel, Pacak Langit, Vakoou,  Wild-X, Ronado Men Gel, Pheromax, Energy Power Ring, Libigirl dan lain-lain)

Kami menawarkan Produk-Produk Dewasa Yang Mendapat Permintaan Tinggi Dengan Harga Yang Kompetitif Untuk Kebahagian Rumahtangga Anda. Perkhidmatan Jualan Kami Beroperasi 24jam, 7hari Seminggu! Termasuk kos penghantaran PERCUMA*1 & SEGERA untuk seluruh negara (Malaysia) dengan bungkusan adalah RAHSIA ! (*1-Percuma kos penghantaran  Pos Laju bagi pembeli dari Semenanjung. Manakala pembeli dari Sabah & Sarawak hanya perlu membayar tambahan RM5 kos Pos Laju bagi nilai pembelian produk di bawah RM99/-, pembelian melebihi RM100 ke atas akan diberikan percuma pos Laju)

LAMAN UTAMA
BONUS PEMBELIAN
PEMBELIAN & PENGHANTARAN
HUBUNGI KAMI
PROMOSI APRIL 2014
TAWARAN BISNIS

 

 

HUBUNGI KAMI

Jika anda ada pertanyaan sila hubungi atau sms kami (24jam) di 012-413 6422 (Razman Alwi). Kami minta maaf kerana adakalanya kami kesibukan dan tidak sempat menjawab panggilan. Jika itu berlaku, anda dialu-alukan menghantar sms dan kami akan membalas balik dengan kadar segera.

atau email kami di:  info[at]produktenagabatin.com   
                   sila gantikan [at] dengan @ apabila anda menghantar email nanti. 

 

PEMBELIAN & PENGHANTARAN

Langkah 1 : Deposit bayaran ke akaun berikut:

No. Akaun Maybank : 5584-6230-6201
(BERKAT BESTARI RESOURCES)

No. Akaun CIMB : 8601900142
(BERKAT BESTARI RESOURCES)

Kami turut terima bayaran melalui BSN & Public Bank. Sila sms kami di 012-413 6422 untuk nombor akaun bank-bank tersebut.

Kami turut terima bayaran kredit kad/Paypal. 

Langkah 2 : SMSkan maklumat di bawah ke 012-413 6422

1. Nama Penuh
2. Alamat Penuh
3. No. Telefon
4. Nama Produk/Pakej
5. Jumlah Bayaran
6. Tarikh Bayaran & Nama Bank
7. Email bagi Bonus Pembelian (sekiranya berminat untuk dapatkan free gift ebooks)

SMS anda akan dibalas SEGERA. Bungkusan adalah RAHSIA. 

PENGHANTARAN:

Penghantaran PERCUMA*1 melalui Poslaju. (*1-Percuma kos penghantaran  Pos Laju bagi pembeli dari Semenanjung. Manakala pembeli dari Sabah & Sarawak hanya perlu membayar tambahan RM5 kos Pos Laju bagi nilai pembelian produk di bawah RM99/-, pembelian melebihi RM100 ke atas akan diberikan percuma pos Laju)

Penghantaran menggunakan perkhidmatan Pos Laju Malaysia Berhad (klik sini untuk mengetahui status penghantaran secara online). Anda boleh semak status penghantaran dengan memasukkan nombor parcel pos laju yang akan kami berikan sejurus dipos. Terima kasih kerana berurusniaga dengan kami.

 

 

PL SUPERGEL                               [Tekan CONTROL + D  untuk bookmark laman web   ini] 

Adakah anda cepat tewas?
Adakah anda mengalami masalah 'cepat pancut'?
Isteri tidak puas?


Jangan risau, kami menawarkan PL SUPERGEL bagi membantu menyelesaikan masalah dihadapi! Insya Allah

Anda tidak diketawakan lagi..Isteri pasti sukakan suaminya tahan lama !!

Kami menerima permintaan yang tinggi bagi PL SUPERGEL termasuk pembelian berulang (repeat buy) dari pengguna-pengguna yang berpuashati dengan produk ini !

 

  

Ya betul, PL SuperGel hanya RM49/- sebotol! DENGAN HARGA DISKAUN MENARIK SEHINGGA 30 APRIL 2014 melibatkan pakej pembelian PL SuperGel bersama produk-produk hangat samada untuk suami mahupun untuk isteri yang turut mendapat permintaan tinggi. (sila lihat senarai harga di bawah) 

NOTIS: SETIAP PEMBELIAN AKAN DIPOSLAJU SEGERA DALAM TEMPOH 24 JAM ORDER DITERIMA HARI BERKERJA. KAMI MENERIMA ORDER & BAYARAN 24JAM/7HARI WALAUPUN PADA PUKUL 3PAGI. POTONGAN HARGA INI TERHAD PADA STOK YANG ADA. ANDA DINASIHATKAN MENDAPATKANNYA SEGERA SEMENTARA STOK MASIH ADA.

Terima kasih kepada yang telah membeli. Anda akan terima sms berserta kod tracking Poslaju setelah ianya dihantar nanti. Semua ini kami lakukan agar anda yang membeli akan menerima produk-produk yang dibeli dengan segera & selamat sampai! Pada yang berminat, rebutlah tawaran hebat ini sementara stok masih ada!  Hanya dengan beberapa klik sahaja demi untuk kebahagiaan rumahtangga anda!

(Sekiranya anda menggunakan mesin ATM dan terdapat baki duit RM1 sehingga RM4, ianya akan dipulangkan bersama bungkusan. Manakala RM5 dan ke atas, sila smskan sekali nombor akaun bank anda samada Maybank, CIMB, BSN atau Public Bank untuk pihak kami pulangkan baki tersebut).

 



 

PL SuperGel menawarkan satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang/Ejakulasi Awal (premature ejaculation) - TANPA PIL KAPSUL, TANPA SEBARANG ALAT YANG MENYAKITKAN, TANPA SUNTIKAN - Hanya Dengan SAPUAN LUARAN Gel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Ianya mendatangkan hasil segera sebagaimana fungsinya dalam membantu mengatasi masalah cepat pancut! 

 

 

 

 

 

Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif  KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plant) UTM.

 

 

Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:
  • Tahan Lebih Lama Sehingga 3-8 Jam
  • Menikmati Sepenuhnya Kelazatan Seks
  • Anda Bebas Menusuk Masuk Ke Dalam Faraj Dari Pelbagai Arah Mengikut Kesukaan Tanpa Perlu Tertahan-Tahan
  • Isteri Mencapai Klimaks Sehingga 3 Kali 

 

CARA GUNA PL SUPERGEL (Tiga Peraturan Cara Guna & Yang Mana Sesuai Dengan Anda)


Cara 1:
Ambil 3 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung.

Cara 2 :
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 2 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. 

Cara 3:
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar, biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

 

PERHATIAN!!!
  • PL SUPERGEL tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
  • Selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut.
  • PL SUPERGEL ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

     

 

SOALAN YANG BIASA DITANYA

1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan PL Supergel ini?
Disyorkan hanya untuk lelaki/suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks.

2. Bagaimanakah ianya boleh dibandingkan dengan yang lain?
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi, malah anda boleh mendapatkan kebaikan lain di mana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda. Ianya SAMA SEKALI TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK.

3. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, PL Supergel adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta-merta.

4. Adakah PL Supergel selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! PL Supergel adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan @ pewangi. Ini menjadikan PL Supergel sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba dan ianya hilang setelah dibasuh dengan air sahaja tanpa sabun.

5. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
PL Supergel direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.


TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA

Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

Pengguna 2 : Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......UTM, JB.

Pengguna 3 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 XXXX Permas Jaya

Pengguna 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

Pengguna 5 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

Pengguna 6 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

Pengguna 7 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

Pengguna 8 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.

 

 

 

SMS-SMS yang kami terima dari pembeli yang telah membeli dan mencuba PL SuperGel dari produktenagabatin.com

 

SMS yang diterima dari pasangan baru berkahwin

Lagi SMS diterima

dan lagi..

dan lagi..

dan sehingga ada yang berminat untuk menjual di Lahad Datu, Sabah..

 

Lain-lain Pakej Dengan DISKAUN MENARIK Bagi Pembelian PL SuperGel Bersama Produk-Produk Hangat Sehingga 30 April   2014!

PL SuperGel = RM49/- sehingga 30 April 2014!

PL SuperGel + Cincin Zakar Energy Power Ring*= RM70/-  RM65 sehingga 30 April   2014!                                                    

PL SuperGel + Pacak Langit Pearl Plus  = RM100/- RM90 sehingga 30 April   2014!

PL SuperGel + Pacak Langit Pearl Plus + Cincin Zakar Energy Power Ring* = RM120/- RM105 sehingga 30 April   2014!              

2 botol PL SuperGel = RM100/- RM90 sehingga 30 April   2014! 

PL SuperGel + Vimax (Tawaran menarik Vimax hanya RM250/-) = RM305/- RM290 sehingga 30 April   2014!  

PL SuperGel + ProExtender (Tawaran menarik ProExtender hanya RM150/-) = RM205/- RM190 sehingga 30 April   2014!  

PL SuperGel + Vakoou America Seluar dalam kesihatan lelaki (Tawaran menarik Vakoou America hanya RM90/-) = RM145/-  RM135 sehingga 30 April   2014!  

PL SuperGel + Legian Gel (Tawaran menarik Legian Gel hanya RM120/-) = RM170/- RM160 sehingga 30 April   2014! 

PL SuperGel + Phyto Andro for him (Tawaran menarik Phyto Andro for him hanya RM150/-) = RM200/- RM190 sehingga 30 April   2014! 

PL SuperGel + Pheromen 101 (merangsang perhatian wanita) = RM130 RM120/- sehingga 30 April   2014!

PL SuperGel + Thanyaporn = RM130/- RM120 sehingga 30 April   2014!

PL SuperGel + Impressive (menaikkan mood untuk bersama bagi isteri)  = RM120/- RM110 sehingga 30 April   2014!

ATAU ANDA BOLEH MEMBELI BERSAMA MANA-MANA KOMBINASI PRODUK KEINTIMAN SAMADA UNTUK SUAMI DAN ISTERI DENGAN HARGA DISKAUN. Lain-lain produk jualan kami yang popular untuk lelaki dan wanita boleh dilihat di Laman Utama (Kami menawarkan potongan harga yang menarik sehingga 30 April 2014). Sila hubungi/sms kami untuk harga diskaun menarik! 

*-Anda diberi pilihan samada memilih untuk cincin zakar energy power ring atau cincin zakar ego ring. (sila nyatakan antara salah satu ini semasa pembelian) 

(Anda hanya perlu bayar harga produk/gabungan produk yang tertera sahaja! manakala kos Pos Laju adalah PERCUMA*1 ! & PERCUMA 6 ebooks bergambar penguatkasih suami isteri bagi sebarang pembelian dari produktenagabatin.com !) (Sekiranya anda menggunakan mesin ATM dan terdapat baki duit RM1 sehingga RM4, ianya akan dipulangkan bersama bungkusan. Manakala RM5 dan ke atas, sila smskan sekali nombor akaun bank anda samada Maybank, CIMB, BSN atau Public Bank untuk pihak kami pulangkan baki tersebut).

 

Sila hubungi/sms kami bagi pembelian kuantiti yang lebih atau kombinasi pakej produk berlainan dari yang di atas untuk menikmati diskaun menarik!

Anda Layak Menikmati DISKAUN Bagi REPEAT ORDER!

 

LAIN-LAIN EMPAT PRODUK TERLARIS PILIHAN PEMBELI KAMI !

Saiz/Ereksi/Stamina(Vimax)  Seluar Dalam Vakoou Amerika   Ereksi/Tegang(Pacak Langit)            

 

Saiz (ProExtender)

 

Untuk kaedah pembayaran melalui Maybank atau Cimb, sila rujuk ke ruang ‘column’ kiri bahagian atas; Pembelian & Penghantaran. Kami turut terima KAD KREDIT/PAYPAL. Klik butang 'Buy Now' 

 

Penghantaran akan dilakukan pada hari bekerja yang sama setelah kami menerima bayaran selewat-lewatnya sebelum kutipan harian Pos Laju. Bagi sebahagian besar kawasan penghantaran di Semenanjung dan beberapa bandar utama di Sabah dan Sarawak, tempoh penerimaan adalah dalam tempoh 24jam. Ini bermakna sebagai contoh, jika anda membeli pada hari Isnin, maka anda akan menerima produk pembelian pada keesokan hari Selasa.

Manakala bagi Sabah dan Sarawak, tempoh masa penerimaan barang selain bandar-bandar utama adalah dalam tempoh 2-3hari bergantung kepada lokasi sesuatu kawasan. Maklumat lanjut boleh didapati di laman web Pos Malaysia. 

 

KELEBIHAN MEMBELI DARI KAMI

-Kami melakukan penghantaran POS LAJU yang membolehkan anda menerima barang dalam masa 24jam (di sebahagian besar kawasan di Semenanjung dan beberapa bandar utama di Sabah & Sarawak). 

KOS Penghantaran POS LAJU ini adalalah PERCUMA*1! Ini bermakna anda hanya perlu membayar harga produk sahaja! Tiada kos tersembunyi! (ANDA TELAH JIMAT RM7-RM10 ! bagi kos penghantaran Pos Laju)

Alhamdulillah sehingga ini urusan penghantaran kami berjalan lancar dan tempahan selamat terima ke tangan pelanggan-pelanggan kami. Jika anda masih tidak menerima selepas 4 hari notis penghantaran dari kami melalui sms, sila maklumkan pada kami untuk tindakan kami selanjutnya,

(*1-Percuma kos penghantaran Pos Laju bagi pembeli dari Semenanjung. Manakala pembeli dari Sabah & Sarawak hanya perlu membayar tambahan RM5 kos Pos Laju bagi nilai pembelian produk di bawah RM99/-, pembelian melebihi RM100 ke atas akan diberikan percuma pos Laju)

 

 

Antara sms-sms maklumbalas penerimaan barang oleh pelanggan-pelanggan kami

-Anda dapat menjimatkan kos pengangkutan termasuk minyak/tol, masa dan sebagainya dengan membeli secara online dari kami, 

-Kami memberikan secara PERCUMA 6 ebooks (sebagai bonus pembelian) pengikatkasih sayang yang bernilai puluhan Ringgit bagi setiap pembelian. Dengannya, anda boleh memanfaatkan ilmu di dalam ebooks tersebut untuk menceriakan kehidupan seksual suami isteri dan sebagai salah satu pengikatkasih sayang demi kebahagiaan rumahtangga,

-Kami menawarkan pilihan pakej gabungan PL SuperGel dengan produk-produk popular lain yang mendapat sambutan hangat dengan harga diskaun. Anda juga boleh memilih sendiri gabungan pakej produk-produk lain yang diingini,

-Anda yang telah membeli dari kami akan menerima harga diskaun untuk pembelian produk yang sama jika membeli pada masa yang akan datang,

-Dari masa ke semasa kami akan menawarkan promosi termasuk pengenalan produk baru yang berkualiti, berkesan dan selamat. Anda yang membeli dari kami akan diberikan kod khas promosi bagi menikmati diskaun yang menarik yang turut meliputi produk-produk lain selain PL SuperGel pada masa akan datang.

 

AWAS PL SuperGel palsu! Kami telah bertahun-tahun menjual produk ini dan mendapati terdapat produk palsu PL SuperGel yang telah mula berada di pasaran.

 

Jadi tunggu apa lagi demi kebahagian rumahtangga anda..


KEPUASAN ANDA KEPUASAN KAMI !

 

©2012-2014 produktenagabatin.com - All Rights Reserved